Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Atweh, Bill"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Atweh, Bill
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics; Mar2024, Vol. 115 Issue 3, p517-524, 8p
Publikováno v:
Journal for Research in Mathematics Education, 1998 Jan 01. 29(1), 63-82.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/749718
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Atweh, Bill, Burton, Leone
Publikováno v:
British Educational Research Journal, 1995 Dec 01. 21(5), 561-575.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1501739
Autor:
Atweh, Bill, Cooper, Tom
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 1995 Apr 01. 28(3), 293-310.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3482753
Publikováno v:
Religación. Revista de Ciencias Sociales y Humanidades; Vol. 4 Núm. 20 (2019): Número Especial, Octubre 2019; 43-50
Religación. Revista de Ciencias Sociales y Humanidades; Vol. 4 No. 20 (2019): Special Issue, October 2019; 43-50
Religación. Revista de Ciencias Sociales y Humanidades; Vol. 4 No. 20 (2019): Special Issue, October 2019; 43-50
This paper systematically investigated the relationship between mathematics teachers’ beliefs, mathematics anxiety, and ICT literacy for over five years. The study is accordance with the Matrix Method used for reviewing. In addition, the publicatio
Autor:
Atweh, Bill1 b.atweh@curtin.edu.au, Goos, Merrilyn2
Publikováno v:
Australian Journal of Education (ACER Press). Dec2011, Vol. 55 Issue 3, p214-228. 15p.
Autor:
Atweh, Bill1 b.atweh@curtin.edu.au, Singh, Parlo2
Publikováno v:
Australian Journal of Education (ACER Press). Dec2011, Vol. 55 Issue 3, p189-196. 8p.