Zobrazeno 1 - 10
of 403
pro vyhledávání: '"Attström, R"'
Autor:
Salvi GE, Chiesa AD, Kianpur P, Attström R, Schmidlin K, Zwahlen M, Lang NP, Salvi, Giovanni E, Della Chiesa, Andrea, Kianpur, Pejman, Attström, Rolf, Schmidlin, Kurt, Zwahlen, Marcel, Lang, Niklaus P
Publikováno v:
Oral Health & Preventive Dentistry; 2009, Vol. 7 Issue 4, p383-391, 9p
Autor:
Anders Nattestad, Attström R
Publikováno v:
European Journal of Dental Education. 1:101-107
Autor:
Mattheos, N., Attström, R., Fundak, A., Knutsson, K., Padrutt, S., Polychronopoulou, A., Schoonheim-Klein, M.E., Saxer, U.P.
Publikováno v:
Oral Health and Preventive Dentistry, 4, 71-77. Quintessence Publishing Company
Mattheos, N, Attström, R, Fundak, A, Knutsson, K, Padrutt, S, Polychronopoulou, A, Schoonheim-Klein, M E & Saxer, U P 2006, ' Assessing behavioural change support abilities of the oral healthcare team ', Oral Health and Preventive Dentistry, vol. 4, pp. 71-77 .
Mattheos, N, Attström, R, Fundak, A, Knutsson, K, Padrutt, S, Polychronopoulou, A, Schoonheim-Klein, M E & Saxer, U P 2006, ' Assessing behavioural change support abilities of the oral healthcare team ', Oral Health and Preventive Dentistry, vol. 4, pp. 71-77 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::83285b609c5549570096ba0cbd54ce81
https://research.vu.nl/en/publications/b8548ad4-574e-4bf5-bd9b-78a84a8a7d07
https://research.vu.nl/en/publications/b8548ad4-574e-4bf5-bd9b-78a84a8a7d07
Competent behavioural change intervention can be learned, practised and developed. Therefore, the teaching and assessment of this ability should be within the scope of both the undergraduate and post-graduate curriculum. Assessment should target know
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::e5524d890e61e193ecffb003dce1d3e3
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2992028
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2992028
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.