Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Attitudinal Competences"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ana Cláudia Carneiro, Iêda Aleluia, Marília Fagundes, Maristela Sestelo, Regina Brasil, Tânia Soares
Publikováno v:
Revista Internacional de Educação e Saúde, Vol 5, Iss 1 (2021)
INTRODUCTION: Medical education is under many modifications, insertions and new perspectives on the learning teaching process, and the realistic simulation is one of these changes. It includes technical skills, but also attitudinal skills. The origin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6975fafe4ac4fdba1edac652438aee8
Autor:
Francisco Antonio Coelho Junior, Rodrigo Rezende Ferreira, Tatiane Paschoal, Pedro Paulo Murce Meneses, Cristiane Faiad
Publikováno v:
Volume: 16, Issue: 2 3-12
Turkish Online Journal of Distance Education
Turkish Online Journal of Distance Education
The purpose of this study was twofold: to assess evidences of construct validity of the Brazilian Scale of Tutors Competences in the field of Open and Distance Learning and to examine if variables such as professional experience, perception of the st
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::52ab9be45ee2c6827a1ffd3e40504c6c
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tojde/issue/16947/176902
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tojde/issue/16947/176902
Autor:
Presser, Nadi Helena, Paula, Sílvio Luiz de, Santos, Raimundo Nonato Macedo dos, Araújo, José Renato da Silva
Publikováno v:
ÁGORA: Arquivologia em debate; Vol. 25 No. 50 (2015); 172-190
ÁGORA: Arquivologia em debate; v. 25 n. 50 (2015); 172-190
Ágora (Florianópolis. Online)
Universidade Federal de Santa Catarina (UFSC)
instacron:UFSC
ÁGORA: Arquivologia em debate; v. 25 n. 50 (2015); 172-190
Ágora (Florianópolis. Online)
Universidade Federal de Santa Catarina (UFSC)
instacron:UFSC
Analysis of required competences for the information professional as information mediator on the perspective of the knowledge appropriation. Therefore, we use concepts of information mediation, communication and competences. Concerning the mediation,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::af3c87462db092bb78f58c913b4b37f5
https://agora.emnuvens.com.br/ra/article/view/523
https://agora.emnuvens.com.br/ra/article/view/523
Autor:
SORZIO, PAOLO, F. Caruso
The different conceptions about the nature of attitudinal competences that students in ECEC Initial EProgrammes consider relevant are analysed and their implications in educational practice discussed. Dahlberg and Moss (2005), Fleer (2003), Moyles (2
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::edb9f7e7b1db4bab0f60b1ab4cd3e012
http://hdl.handle.net/11368/2807126
http://hdl.handle.net/11368/2807126
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.