Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Attitudes To E-Learning"'
Autor:
Irwanto Irwanto
Publikováno v:
Data in Brief, Vol 49, Iss , Pp 109380- (2023)
This article describes data on students’ attitudes toward e-learning at an Indonesian higher education institution during the pandemic period. This cross-sectional study was conducted with a total of 342 full-time students who studied at Universita
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/31336f4c25774eeb920596a4b2ab2630
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Çevik, Mustafa, Bakioğlu, Büşra
Publikováno v:
Education and Information Technologies
WOS:000669180200002 PubMed ID:34230805 With the COVID-19 pandemic affecting the world, the vast majority of students in various educational institutions around the world have changed their learning styles from the physical classroom to digital learni
Publikováno v:
Santalka: Filologija, Edukologija / Coactivity: Philology, Educology. 20(1):49-55
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=82224
Publikováno v:
Socialinių mokslų studijos / Societal studies. 4(1):19-31
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=113325
Autor:
Baghzou Sabrina
Publikováno v:
آفاق للعلوم, Vol 2, Iss 2 (2020)
This research surveyed English as foreign language secondary school teachers in order to identify their attitudes toward the integration of electronic learning into their teaching, and to define the different factors influencing them. The study used
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Coactivity: Philology, Educology, Vol 20, Iss 1, Pp 49-55 (2012)
Santalka: filologija, edukologija 2012, t. 20, Nr. 1, p. 49-55.
Santalka: filologija, edukologija 2012, t. 20, Nr. 1, p. 49-55.
E. mokymosi sąvoka yra dvilypė. Iš vienos pusės, ji naudojama apibūdinti nuotolinį mokymąsi, iš kitos pusės, ji taip pat apima ir mišrųjį, vadinamąjį hibridinį mokymą (-si). Šiame straipsnyje analizuojamas klasikinis mišrusis mokyma
This article describes how students perceive the usefulness of e-learning of English for Specific Purposes (ESP) at tertiary level. The research is based on the analysis of data obtained from the survey on learner attitudes to integrating online acti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2860::f2f272f988d44925b1e5d28f8165b3c1
https://repository.mruni.eu/handle/007/10977
https://repository.mruni.eu/handle/007/10977