Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Attitude towards advertisements"'
Yes
This study was conducted to conceptualise advertising value and consumer attitudes towards advertisements. The research was developed to reveal the effect of the source of advertisements on credibility perception through the theoretical fram
This study was conducted to conceptualise advertising value and consumer attitudes towards advertisements. The research was developed to reveal the effect of the source of advertisements on credibility perception through the theoretical fram
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/18092
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carrel, Ashley N.
As consumers, we are bombarded daily with companies advertising their products and services. A growing concern is the unethical use of partially-clothed or nude models and their effects on consumers who often are not even actively searching for infor