Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Attitude to e-learning"'
Autor:
Wissam Kafi Hammoud Sharqi
Publikováno v:
مجلة جامعة الأنبار للعلوم الإنسانية, Vol 2022, Iss 2, Pp 1907-1931 (2022)
The aim of the research is to identify the effect of using the Newton educational platform on the achievement of fifth-grade literary female students in the subject of the Noble Qur’an and Islamic education and their attitude towards e-learning. Th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bbd9732e5e7a43bf8c9fcf27a6f59e14
Publikováno v:
پژوهش در نظامهای آموزشی, Vol 15, Iss 55, Pp 85-97 (2022)
The purpose of this study is to investigate the role of media literacy in predicting attitudes toward e-learning of students and professors in the corona. The present study was applied in terms of descriptive-survey research method. The statistical p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a26b46cc846249549043209ec09600a2
Publikováno v:
TEM Journal. 9(3):1163-1170
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=894804
Publikováno v:
Journal of Medical Education and Development, Vol 12, Iss 1, Pp 114-127 (2017)
Introduction: Academic achievement is one of the indicators to which the capability of students to complete their program can be judged. To anticipate students’ academic achievement, one can use their attitude toward e-learning and self-regulation.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fca82213bb694c18a4ebf01c81d8fd7c
Publikováno v:
TEM Journal, Vol 9, Iss 3, Pp 1163-1170 (2020)
This paper presents a detailed comparative analysis of the three types of eLearning (synchronous, asynchronous and hybrid) and the traditional onsite learning. The analysis considers the opinions of both teachers (the three of us) and students. We ha
Autor:
B. Saleh Sadeghpour, S. Mirzaei
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 2, Iss 4, Pp 277-287 (2008)
The present research tries to investigate the attitudes of Faculty members who adopt traditional, distance or both educational systems towards e learning. The ex post facto method was used in this study and population of the survey included faculty m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/89d8e6c557af40d4aa67e50a62c611e7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
حیات, Vol 15, Iss 1, p 84 (2009)
Background & Aim: Blended E-Learning is an educational method which has been used recently in higher education worldwide. So, it seems that it is crucial for the Iranian academic members to accept it as a new educational method. This study was conduc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e018936428d34963ada0eb36a43b691f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.