Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"Attitude functions"'
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2021, Vol. 13, Issue 11, pp. 2308-2330.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-01-2021-0015
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2022, Vol. 56, Issue 12, pp. 3568-3591.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-09-2021-0716
Publikováno v:
Energies, Vol 15, Iss 17, p 6321 (2022)
Approaches to studying electromagnetic induction in weak coupling have recently received attention in robotics since they could be used to supply energy to robots, allowing robots to diagnose and treat diseases in the human body. A three-dimensional
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c6178788c82c4731a6116a7ae4b0bcad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Kuhn, S, Kutzner, F & Thøgersen, J 2022, ' How to make energy efficiency labels more effective : Insights from discrete choice experiments in Ghana and the Philippines ', Energy Research and Social Science, vol. 84, 102320 . https://doi.org/10.1016/j.erss.2021.102320
Energy efficiency labels have become an important tool in promoting environmentally friendly products. This paper provides insights into how to enhance the impact of energy efficiency labels in middle-income countries. Discrete choice experiments wer
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b05dc227ea1012cf3c9af794d95e3776
https://pure.au.dk/portal/da/publications/how-to-make-energy-efficiency-labels-more-effective(be93f6ce-d450-4db1-9342-c5377ffbede7).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/how-to-make-energy-efficiency-labels-more-effective(be93f6ce-d450-4db1-9342-c5377ffbede7).html
Autor:
Parker, Christopher S.
Publikováno v:
Political Research Quarterly, 2010 Mar 01. 63(1), 97-114.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27759889
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2009 Apr 01. 46(2), 247-259.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20618887
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.