Zobrazeno 1 - 10
of 517
pro vyhledávání: '"Attig, M."'
Autor:
Seitz M; Leibniz Institute for Educational Trajectories, Bamberg, Germany., Möwisch D; Leibniz Institute for Educational Trajectories, Bamberg, Germany., Attig M; Leibniz Institute for Educational Trajectories, Bamberg, Germany.
Publikováno v:
The British journal of developmental psychology [Br J Dev Psychol] 2024 Oct 25. Date of Electronic Publication: 2024 Oct 25.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Huang W; Leibniz Institute for Educational Trajectories., Weinert S; University of Bamberg., von Maurice J; Leibniz Institute for Educational Trajectories., Attig M; Leibniz Institute for Educational Trajectories.
Publikováno v:
Journal of family psychology : JFP : journal of the Division of Family Psychology of the American Psychological Association (Division 43) [J Fam Psychol] 2022 Sep; Vol. 36 (6), pp. 998-1009. Date of Electronic Publication: 2022 Jan 13.
Autor:
Vogelbacher M; Competencies, Personality, Learning Environments, Leibniz Institute for Educational Trajectories, Bamberg, Germany., Attig M; Competencies, Personality, Learning Environments, Leibniz Institute for Educational Trajectories, Bamberg, Germany.
Publikováno v:
Frontiers in psychology [Front Psychol] 2022 Jan 11; Vol. 12, pp. 750605. Date of Electronic Publication: 2022 Jan 11 (Print Publication: 2021).
Autor:
Huang W; Leibniz Institute for Educational Trajectories, Bamberg, Germany.; Bamberg Graduate School of Social Sciences, University of Bamberg, Bamberg, Germany., Weinert S; Department of Developmental Psychology, University of Bamberg, Bamberg, Germany., Wareham H; School of Education, Communication and Language Sciences, Newcastle University, Newcastle upon Tyne, United Kingdom., Law J; School of Education, Communication and Language Sciences, Newcastle University, Newcastle upon Tyne, United Kingdom., Attig M; Leibniz Institute for Educational Trajectories, Bamberg, Germany., von Maurice J; Leibniz Institute for Educational Trajectories, Bamberg, Germany., Roßbach HG; Institute of Educational Science, University of Bamberg, Bamberg, Germany.
Publikováno v:
Frontiers in psychology [Front Psychol] 2022 Jan 05; Vol. 12, pp. 769057. Date of Electronic Publication: 2022 Jan 05 (Print Publication: 2021).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lockl K; Department Competencies, Personality, Learning Environments, Leibniz Institute for Educational Trajectories, Bamberg, Germany., Attig M; Department Competencies, Personality, Learning Environments, Leibniz Institute for Educational Trajectories, Bamberg, Germany., Nusser L; Department Competencies, Personality, Learning Environments, Leibniz Institute for Educational Trajectories, Bamberg, Germany., Wolter I; Department Competencies, Personality, Learning Environments, Leibniz Institute for Educational Trajectories, Bamberg, Germany.
Publikováno v:
Frontiers in psychology [Front Psychol] 2021 Dec 08; Vol. 12, pp. 751120. Date of Electronic Publication: 2021 Dec 08 (Print Publication: 2021).
Autor:
Attig, M.
Publikováno v:
MPI Series in Human Cognitive and Brain Sciences
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1874::2d146f289091432a3f3498d7ac9eca0b
https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-002C-17C5-611858/00-001M-0000-002C-333E-5
https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-002C-17C5-611858/00-001M-0000-002C-333E-5