Zobrazeno 1 - 10
of 185
pro vyhledávání: '"Attention Guidance"'
Publikováno v:
IEEE Journal of Selected Topics in Applied Earth Observations and Remote Sensing, Vol 17, Pp 19035-19047 (2024)
Visible Infrared Reidentification (VI-ReID) on vessels is an important component task in in the application of UAV remote sensing data, aiming to retrieve images with the same identity as a given vessel by retrieving it from image libraries containin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66b46c7a24fc4a5c9f9399e91432a0d9
Publikováno v:
Mathematical Biosciences and Engineering, Vol 20, Iss 9, Pp 16744-16761 (2023)
Security systems place great emphasis on the safety of stored cargo, as any loss or tampering can result in significant economic damage. The cargo identification module within the security system faces the challenge of achieving a 99.99% recognition
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/33649097839e480ea11d971cc4fd4d62
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 14, Iss 11, p 4650 (2024)
In complex environments, users frequently need to manage multiple tasks simultaneously, which poses significant challenges for user interface design. For instance, when driving, users must maintain continuous visual attention on the road ahead while
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e039c18d85234ac19b201798b6923c38
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
The structured stepwise presentation is based on the segmenting and cueing principles. The main purpose of the study was to examine the effect of the structured stepwise presentations on students’ attention and fraction learning. A total of 100 pri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f8db02c4ae9454dbfb1b4f30fa3a193
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.