Zobrazeno 1 - 10
of 161
pro vyhledávání: '"Attai, Deanna J."'
Autor:
Keaver, Laura, McGough, Aisling M., Du, Mengxi, Chang, Winnie, Chomitz, Virginia, Allen, Jennifer D., Attai, Deanna J., Gualtieri, Lisa, Zhang, Fang Fang
Publikováno v:
In Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics February 2021 121(2):233-241
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wagner, Justin P., Cochran, Amalia L., Jones, Christian, Gusani, Niraj J., Varghese, Thomas K., Jr., Attai, Deanna J.
Publikováno v:
In Journal of Surgical Education May-June 2018 75(3):804-810
Autor:
Hegde, John V., Wang, Xiaoyan, Attai, Deanna J., DiNome, Maggie L., Kusske, Amy, Hoyt, Anne C., Hurvitz, Sara A., Weidhaas, Joanne B., Steinberg, Michael L., McCloskey, Susan A.
Publikováno v:
In Clinical Breast Cancer April 2018 18(2):e205-e218
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Berry, Leonard L.1,2 (AUTHOR) lberry@mays.tamu.edu, Attai, Deanna J.3 (AUTHOR), Scammon, Debra L.4 (AUTHOR), Awdish, Rana Lee Adawi5,6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Service Research. Feb2022, Vol. 25 Issue 1, p160-184. 25p.
Supplemental Material for Improving How Clinicians Communicate With Patients: An Integrative Review and Framework by Tracey S. Danaher, Leonard L. Berry, Chuck Howard, Sarah G. Moore, and Deanna J. Attai in Journal of Service Research.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::06218c2bb2a7c618a096477884e371f2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.