Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Atmaca, Furkan"'
Resources for Turkish Dependency Parsing: Introducing the BOUN Treebank and the BoAT Annotation Tool
Autor:
Türk, Utku, Atmaca, Furkan, Özateş, Şaziye Betül, Berk, Gözde, Bedir, Seyyit Talha, Köksal, Abdullatif, Başaran, Balkız Öztürk, Güngör, Tunga, Özgür, Arzucan
In this paper, we introduce the resources that we developed for Turkish dependency parsing, which include a novel manually annotated treebank (BOUN Treebank), along with the guidelines we adopted, and a new annotation tool (BoAT). The manual annotati
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2002.10416
Autor:
Atmaca, Furkan, Baloğlu, Mustafa
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences October 2023 213
Publikováno v:
In Journal of Pragmatics August 2023 213:12-35
Autor:
Atmaca, Furkan1 furkan.atmaca@hacettepe.edu.tr, Yıldız-Demirtaş, Vesile2
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly. May2023, Vol. 46 Issue 2, p106-119. 14p.
Autor:
Atmaca, Furkan (AUTHOR) furkan.atmaca@hacettepe.edu.tr, Yağbasanlar, Osman (AUTHOR) osmanyagbasanlar@hacettepe.edu.tr, Yıldız, Erol (AUTHOR) eyildiz@ktun.edu.tr, Göncü, Ahmet (AUTHOR) ahmet.goncu@usak.edu.tr, Baloğlu, Mustafa (AUTHOR) baloglu@hacettepe.edu.tr
Publikováno v:
Roeper Review. Jul-Sep2022, Vol. 44 Issue 3, p173-187. 15p.
Autor:
Atmaca, Furkan, Keleş, Onur
Online repository for data and analyses
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d06cf85e22e0c6872f82d6e80a054837
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DEMİR ÖZTÜRK, Esra1 e.demir@alparslan.edu.tr, ATMACA, Furkan2 f.atmaca@alparslan.edu.tr, KURU, Gülşah3 g.kuru@alparslan.edu.tr
Publikováno v:
International Journal of Turkish Literature, Culture, Education. Sep2020, Vol. 9 Issue 3, p1273-1287. 15p.