Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Athmer, Benedikt"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Balcke, Gerd U., Bennewitz, Stefan, Bergau, Nick, Athmer, Benedikt, Henning, Anja, Majovsky, Petra, Jiménez-Gómez, José M., Hoehenwarter, Wolfgang, Tissier, Alain
Publikováno v:
Plant Cell, 2017 May 01. 29(5), 960-983.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/90010477
Autor:
Singh, Kalpita, Gulyás, Zsolt, Athmer, Benedikt, Kovács, Bettina, Mednyánszky, Zsuzsanna, Galiba, Gábor, Stein, Nils, Simon-Sarkadi, Lívia, Kocsy, Gábor
Publikováno v:
Journal of Plant Biochemistry and Biotechnology; 20240101, Issue: Preprints p1-12, 12p
Autor:
Schnabel, Arianne1, Athmer, Benedikt1, Manke, Kerstin1, Schumacher, Frank2, Cotinguiba, Fernando3, Vogt, Thomas1 tvogt@ipb-halle.de
Publikováno v:
Communications Biology. 4/8/2021, Vol. 4 Issue 1, p1-10. 10p.
Autor:
Danila, Florence, Schreiber, Tom, Ermakova, Maria, Hua, Lei, Vlad, Daniela, Lo, Shuen-Fang, Chen, Yi-Shih, Lambret-Frotte, Julia, Hermanns, Anna S, Athmer, Benedikt, Von Caemmerer, Susanne, Yu, Su-May, Hibberd, Julian M, Tissier, Alain, Furbank, Robert T, Kelly, Steven, Langdale, Jane A
Funder: University of Oxford
Funder: Bill & Melinda Gates Foundation; Id: http://dx.doi.org/10.13039/100000865
Funder: Academia Sinica; Id: http://dx.doi.org/10.13039/501100001869
Funder: Ministry of Education; Id: http://dx.doi.org/10
Funder: Bill & Melinda Gates Foundation; Id: http://dx.doi.org/10.13039/100000865
Funder: Academia Sinica; Id: http://dx.doi.org/10.13039/501100001869
Funder: Ministry of Education; Id: http://dx.doi.org/10
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::771d8943ff33f0b2991f6061473305df
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/338504
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/338504
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.