Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Atar, Cihat"'
Autor:
Atar, Cihat
The present study investigates teachers’ other-initiation of clarification (CLA) as an action in second language (L2) classroom settings. CLA is a significant aspect of Classroom Interactional Competence and it needs to be studied thoroughly as it
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.719749
Autor:
Çopur, Nimet, Atar, Cihat
Publikováno v:
Studies in Linguistics, Culture, and FLT. 10(3):82-93
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1082896
Autor:
Atar, Cihat, Erdem, Cahit
Publikováno v:
Research in Pedagogy. 10(2):398-416
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=926034
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
GENÇ, Lale Gökçe, ATAR, Cihat
Publikováno v:
Volume: 12, Issue: 3 769-787
Sakarya University Journal of Education
Sakarya University Journal of Education
Language is a magical key that human beings hold in their hands to open the door of communication. To succeed in communication, formal links are one of the aspects of language that need to be known and used in discourse in addition to the contextual
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Atar, Cihat, Amir, Alia
Publikováno v:
Language Teaching & Educational Research (LATER); Dec2023, Vol. 6 Issue 2, p160-175, 16p
Autor:
ISKENDER, YASEMIN CANSEL, ATAR, CIHAT
Publikováno v:
i-Manager's Journal on English Language Teaching; Oct-Dec2023, Vol. 13 Issue 4, p23-39, 17p