Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Atamba Cynthia"'
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 11 (2021)
The present study has concentrated on online crisis response strategies that stimulate online purchase and the acceptance of online purchase intention (OPI) in the marketplace. However, few studies have examined the online crisis response strategies
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a22b4ac82e344379b4467b8654f8586
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Popelnukha, Anastasiia, Almeida, Shamika, Obaid, Asfia, Sarwar, Naukhez, Atamba, Cynthia, Tariq, Hussain, Weng, Qingxiong (Derek)
Publikováno v:
Personnel Review, 2021, Vol. 51, Issue 1, pp. 394-431.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/PR-09-2019-0508
Autor:
Atamba, Cynthia1 atcynthia@mail.ustc.edu.cn, Mosonik, John Kipngetich2, Stuckler, David3, Sungu, Lincoln Jisuvei1, Santoso, Cornelia Melinda Adi4, Mohamed, Halima Habuba1
Publikováno v:
SAGE Open. Oct-Dec2023, Vol. 13 Issue 4, p1-22. 22p.
Autor:
Atamba Cynthia, Abazie Genevive Anulika, Nweze Chiamaka Nneoma, Bonney Belinda, Mohamed Halima Habuba, Onwubuya Gift Chinemerem
Publikováno v:
Creative Education. 13:3581-3592
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 11 (2021)
The present study has concentrated on online crisis response strategies that stimulate online purchase and the acceptance of online purchase intention (OPI) in the marketplace. However, few studies have examined the online crisis response strategies
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Consumer Behaviour; Jan/Feb2021, Vol. 20 Issue 1, p101-118, 18p