Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Atal, Deniz"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Action in Teacher Education (Routledge); Summer2024, Vol. 46 Issue 2, p147-167, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sancar, Raziye, Atal, Deniz
Publikováno v:
Journal of Kirsehir Education Faculty; 2023, Vol. 24 Issue 2, p1253-1284, 32p
Learning from expert or own practice: reflectively editing video cases for professional development.
Autor:
Sancar, Raziye, Atal, Deniz
Publikováno v:
Reflective Practice; Apr2023, Vol. 24 Issue 2, p168-182, 15p
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Online Learning (JETOL); 2023, Vol. 6 Issue 1, p132-145, 14p
Autor:
Atal, Deniz, Sancar, Raziye
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Educational Research; Dec2022, Vol. 9 Issue 4, p738-750, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ATAL, Deniz
Publikováno v:
Volume: 52, Issue: 2 435-467
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES)
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES)
Bu araştırmanın amacı, öğretmen eğitimi sürecininBilişim Teknolojileri (BT) öğretmen adaylarının mesleki kimlikleri üzerindekietkisini incelemektir. Nitel araştırma desenlerinden temel yorumlayıcı desenkullanılarak gerçekleştiril
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::31b291fdf67824cc5b7b8971543c352a
https://dergipark.org.tr/tr/pub/auebfd/issue/44454/509526
https://dergipark.org.tr/tr/pub/auebfd/issue/44454/509526
Autor:
ATAL, Deniz, SANCAR, Raziye
Publikováno v:
Erzincan University Journal of Education Faculty / Erzincan Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi; Apr2021, Vol. 23 Issue 1, p166-186, 21p