Zobrazeno 1 - 10
of 280
pro vyhledávání: '"Atack, J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
British Journal of Pharmacology. Apr2007, Vol. 150 Issue 8, p1066-1074. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jonker, J.P.B., Gelderblom, O.C., Atack, J., Neal, L., Sociaal-economische geschiedenis, LS Ges. vd maatschappelijke verhoudingen, LS Econ.en soc. gesch. vd middeleeuwen
Publikováno v:
The Evolution of Financial Markets and Institutions, 71. cambridge universoty press
STARTPAGE=71;TITLE=The Evolution of Financial Markets and Institutions
STARTPAGE=71;TITLE=The Evolution of Financial Markets and Institutions
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::4460e420801b7d6321cdaeb8b48c88e8
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/386203
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/386203
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Atack, J., Bateman, F.
Publikováno v:
Journal of Economic History. Mar92, Vol. 52 Issue 1, p129. 32p. 8 Charts, 4 Graphs.