Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Atabaş, Şebnem"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Review of Educational Research, 2020 Feb 01. 90(1), 95-134.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45277306
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teaching Statistics; Jun2021, Vol. 43 Issue 2, p72-78, 7p
Autor:
Atabaş, Şebnem, Öner, Diler
Publikováno v:
Volume: 33, Issue: 1 63-85
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
This study examined if middle school students were able to differentiate proportional and non-proportional situations, and whether the use of integer or non-integer ratios in proportional and non-proportional problems affected students’ solution st
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::21f637fcbc014ba0447a3f1a1de69ba2
https://dergipark.org.tr/tr/pub/buje/issue/29688/319298
https://dergipark.org.tr/tr/pub/buje/issue/29688/319298
Autor:
Whitacre, Ian1 (AUTHOR) iwhitacre@fsu.edu, Atabaş, Şebnem1 (AUTHOR), Findley, Kelly1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Mathematical Behavior. Mar2019, Vol. 53, p148-163. 16p.
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 10/5/2017, p203-210, 8p