Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Asynchronous Online Discussions"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Dissertation/ Thesis
Autor:
Sun, Weimei
This research study delves into the multifaceted realm of social presence in online education, encompassing the existence and manifestation of social presence indicators in students' engagement with discussion boards within asynchronous online course
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/20.500.12613/10353
Autor:
Timothy Corfman, Dennis Beck
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 16, Iss 1, Pp 1-20 (2019)
Abstract It is vital for online educators to know whether the strategies they use help students gain twenty-first-century skills like creativity. Unfortunately, very little research exists on this topic. Thus, the purpose of this study was to determi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fcd302e0d1b6435bb222ac76ddff99c0
Publikováno v:
Online Learning, Vol 24, Iss 4 (2020)
Asynchronous discussions are typically considered an essential aspect of online case-based learning. While instructors implement discussions to support a variety of instructional purposes during case-based learning (e.g., facilitate students’ sense
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5eb07ea6c4ae4852bb9815c336aa02b3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of E-learning and Distance Education, Vol 33, Iss 1, Pp 1-28 (2018)
Peer moderation has been used as a beneficial strategy in asynchronous online discussions to assist student learning performance. However, most studies in peer-moderated asynchronous online discussions (PMAOD) have focused only on learning effectiven
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/85dd040f86f7493e8d09c36e4b9f5209
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.