Zobrazeno 1 - 10
of 131
pro vyhledávání: '"Asynchronous Collaboration"'
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-30 (2024)
Abstract In the area of online teacher training, asynchronous collaboration faces several challenges such as limited learner engagement and low interaction quality, thereby hindering its overall effectiveness. Drawing on social comparison theory, pro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/10ad272e18a142e2b48929f761d54f42
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 73948-73962 (2021)
Augmented reality museums allow visitors to jointly view and interact with exhibits. However, real-time exhibit browsing does not accommodate latecomers to museums and offers limited support to temporally separated visitors. To stimulate asynchronous
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/55fb8940b272462fac82138481303ac5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 73948-73962 (2021)
Augmented reality museums allow visitors to jointly view and interact with exhibits. However, real-time exhibit browsing does not accommodate latecomers to museums and offers limited support to temporally separated visitors. To stimulate asynchronous
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bargeron, David, Grudin, Jonathan, Gupta, Anoop, Sanocki, Elizabeth, Li, Francis, Leetiernan, Scott
Publikováno v:
Journal of Management Information Systems, 2002 Apr 01. 18(4), 117-145.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40398545
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2000 Jul 01. 3(3), 74-86.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.3.3.74