Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Assessment for learning culture"'
Autor:
Muhammad Wasim Latif, Arzoo Wasim
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 14, Iss 1, Pp 1-32 (2024)
Abstract Based on sociocultural theory and pragmatism philosophical underpinnings, this study explores the classroom assessment practices of tertiary EFL practitioners, focusing on their alignment with contemporary constructivist assessment trends, m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f00b987a4329410ca197ffb7f8a0af3a
Autor:
Jyrki Loima
Publikováno v:
International Journal of Education and Literacy Studies, Vol 7, Iss 2, Pp 189-196 (2019)
This is a qualitative case study of the parental feedback about participatory assessment done during the first year (2016) of the implementation of the reformed Finnish basic education curriculum. It covered grades 1-6 and was a first time to have a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.