Zobrazeno 1 - 10
of 12
pro vyhledávání: '"Assessment as Teaching and Learning"'
Autor:
Sergiy Kurbatov
Publikováno v:
Філософія освіти, Vol 22, Iss 1, Pp 283-286 (2018)
The article is devoted to the observation of the work of The Second International Forum on Higher Medical Education, which was conducted at China Medical University in Shenyang, China in May, 26-27, 2018. About 300 participants from 49 medical higher
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2b4ee6543a9945e999c15b8718c95dc2
The study aims to investigate the educational progress and prospect theory for teaching pedagogy on the aspect of expected learning outcome, instructional activity, and assessment in teaching and learning. Descriptive quantitative research design is
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6a1484451f00d91a680332400ae3bb11
Publikováno v:
埼玉大学紀要. 教育学部 = Journal of Saitama University. Faculty of Education. 70(2):143-161
This study aims to reveal how the transformation of the teacher’s perception of their own role, as induced by One Page Portfolio Assessment (OPPA) Theory style self-assessment, plays out in the context of “Assessment as Teaching and Learning”.
Publikováno v:
Campus-Wide Information Systems, 2012, Vol. 30, Issue 1, pp. 63-72.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/10650741311288823
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::ea8fa436941905508e9fb4e91acfbc26
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), Vol 15, Iss 21, Pp 246-267 (2020)
This research aims to evaluate the level of postsecondary student satisfaction with online learning platforms and learning experiences during the novel coronavirus COVID-19 pandemic in the Kingdom of Saudi Arabia (KSA). This paper is based on the pre
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.