Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Aspvall K"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This study aims to evaluate the preliminary efficacy and feasibility of ICBT for OCD in children with ASD, and benchmarking ICBT to specialized, regular care CBT.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5c3bf9e2bc3bcadf265ebeb799639d11
https://doi.org/10.31234/osf.io/8ynp2
https://doi.org/10.31234/osf.io/8ynp2
Autor:
Brjánn Ljótsson, Aspvall K, Lauri K, David Mataix-Cols, Tove Wahlund, Erik Andersson, de Schipper E
Objective: To investigate if a brief self-guided, online cognitive behavioural intervention can reduce the degree of dysfunctional worry related to the covid-19 pandemic.Design: Randomised waiting list controlled trial.Setting: Swedish general popula
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::660b7ac71ad290f91058a4359d9c62db
https://doi.org/10.31234/osf.io/rdka2
https://doi.org/10.31234/osf.io/rdka2
Cognitive behavior therapy (CBT) is the recommended first-line intervention for children and adolescents with obsessive-compulsive disorder (OCD), but is not broadly accessible. Internet-delivered CBT (ICBT) with minimal therapist support is efficaci
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cd413581618676cd0c870143d4e01ab0
https://psyarxiv.com/3nk2s
https://psyarxiv.com/3nk2s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.