Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Aspinall, Willy P."'
Autor:
Barons, Martine J, Aspinall, Willy
Food insecurity is associated with increased risk for several health conditions and with increased national burden of chronic disease. Key determinants for household food insecurity are income and food costs. Forecasts show household disposable incom
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2010.15484
Autor:
Barons, Martine J, Aspinall, Willy
Food insecurity is associated with increased risk for several health conditions and with poor chronic disease management. Key determinants for household food insecurity are income and food costs. Whereas short-term household incomes are likely to rem
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1904.03053
Autor:
Bamber, Jonathan L., Oppenheimer, Michael, Kopp, Robert E., Aspinall, Willy P., Cooke, Roger M.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2019 Jun 01. 116(23), 11195-11200.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26706429
The ice sheets covering Antarctica and Greenland present the greatest uncertainty in, and largest potential contribution to, future sea level rise. The uncertainty arises from a paucity of suitable observations covering the full range of ice sheet be
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::0a04d24f066174bf0885dccecfe600f0
https://zenodo.org/record/7348117
https://zenodo.org/record/7348117
Publikováno v:
Woodhouse, M J, Aspinall, W P, Sparks, R S J, Brooks Pollock, E & Relton, C L 2022, ' Alternative Covid-19 mitigation measures in school classrooms : analysis using an agent-based model of SARS-CoV-2 transmission ', Royal Society Open Science, vol. 9, no. 8, 211985, pp. 1-34 . https://doi.org/10.1101/2021.08.30.21262826, https://doi.org/10.1098/rsos.211985
Woodhouse, M J, Aspinall, W P, Sparks, R S J, Brooks Pollock, E & Relton, C L 2022, ' Alternative Covid-19 mitigation measures in school classrooms : analysis using an agent-based model of SARS-CoV-2 transmission ', Royal Society Open Science, vol. 9, no. 8, 211985, pp. 1-34 . https://doi.org/10.1101/2021.08.30.21262826, https://doi.org/10.1101/2021.08.30.21262826, https://doi.org/10.1098/rsos.211985
Woodhouse, M J, Aspinall, W P, Sparks, R S J, Brooks Pollock, E & Relton, C L 2022, ' Alternative Covid-19 mitigation measures in school classrooms : analysis using an agent-based model of SARS-CoV-2 transmission ', Royal Society Open Science, vol. 9, no. 8, 211985, pp. 1-34 . https://doi.org/10.1101/2021.08.30.21262826, https://doi.org/10.1101/2021.08.30.21262826, https://doi.org/10.1098/rsos.211985
The SARS-CoV-2 epidemic has impacted children’s education, with schools required to implement infection control measures that have led to periods of absence and classroom closures. We developed an agent-based epidemiological model of SARS-CoV-2 tra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::62095e0bf87b24df64fcf7df88901bf3
https://research-information.bris.ac.uk/en/publications/6906c50b-9369-49f5-8859-8bdc94ed7d84
https://research-information.bris.ac.uk/en/publications/6906c50b-9369-49f5-8859-8bdc94ed7d84
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cooke, Roger M., Aspinall, Willy P.
Improved high-resolution paleo records of atmospheric carbon dioxide (CO2) concentrations and reconstructions of Earth’s surface temperature are available. We analyse one authoritative Pleistocene dataset to explore how the climate sensitivity para
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=copernicuspu::288a6fd939ab3704dfeb1b4470f966b3
https://www.clim-past-discuss.net/cp-2020-59/
https://www.clim-past-discuss.net/cp-2020-59/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.