Zobrazeno 1 - 10
of 145
pro vyhledávání: '"Asil E"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Katherine Bailey, Brooke Allemang, Ashley Vandermorris, Sarah Munce, Kristin Cleverley, Cassandra Chisholm, Eva Cohen, Cedar Davidson, Asil El Galad, Dahlia Leibovich, Trinity Lowthian, Jeanna Pillainayagam, Harshini Ramesh, Anna Samson, Vjura Senthilnathan, Paul Siska, Madison Snider, Alene Toulany
Publikováno v:
Research Involvement and Engagement, Vol 10, Iss 1, Pp 1-21 (2024)
Abstract Background Youth engagement refers to the collaboration between researchers and youth to produce research. Youth engagement in health research has been shown to inform effective interventions aimed at improving health outcomes. However, limi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3ac2301abf34592b902d5e8abf25b89
Publikováno v:
In Clinical Nutrition ESPEN April 2023 54:478-478
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Driven by the rise of recent technologies and long-standing interest in accommodating diverse student needs, the demand for flexibility in higher education has intensified. Moreover, the COVID-19 pandemic has intensified studies investigating online
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cfff048df18b43ebafe943464dfc4fa1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Online Journal of Health & Allied Sciences, Vol 15, Iss 3 (2016)
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Aim: This study was aimed to determine the daily water and fluid consumption of health professionals. Methods: The sample included 313 subjects (female: 222, male: 91) between 22 and 49 years of age. The questionnaire solicited demographic informatio
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.