Zobrazeno 1 - 10
of 97
pro vyhledávání: '"Ashworth, Laurence"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2020, Vol. 54, Issue 10, pp. 2447-2476.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-11-2019-0853
Autor:
Ashworth, Laurence
Much research on fairness in marketing has focused on the fairness of prices. This work has demonstrated that unfair prices lead to a variety of negative behaviours. However, much of this research has ignored the question of why consumers actually ca
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/16105
Autor:
Philp, Matthew, Ashworth, Laurence
Publikováno v:
In Journal of Business Research August 2020 116:283-293
Publikováno v:
In Organizational Behavior and Human Decision Processes May 2019 152:11-24
Publikováno v:
In Journal of Strategic Information Systems March 2019 28(1):83-99
Publikováno v:
Marketing Letters, 2018 Mar 01. 29(1), 101-113.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48701498
Publikováno v:
Marketing: ZFP – Journal of Research and Management, 2017 Jan 01. 39(1), 44-57.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26426836
Publikováno v:
Journal of Marketing. Nov2008, Vol. 72 Issue 6, p81-97. 17p. 1 Chart.
Publikováno v:
Journal of Advertising. Winter2010, Vol. 39 Issue 4, p121-134. 14p. 1 Graph.