Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Ashwin, T. S."'
Publikováno v:
31st International Conference on Computers in Education, Volume 1, 2023
Adaptive intelligent educational systems are gaining popularity, offering personalized learning experiences to students based on their individual needs and styles. One crucial feature of such systems is real-time personalized feedback. However, ident
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.16361
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Interaction is the key driving force behind the critical processes involved in collaborative learning. But novice learners find it difficult to effectively interact during collaborative tasks and need support. Speech data from collaborative discourse
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4ed8d7e62cd2287cc3e788ae26b1b60c
Autor:
Ashwin T S, Ramkumar Rajendran
Publikováno v:
2022 IEEE Region 10 Symposium (TENSYMP).
Autor:
Ashwin, T. S.1 (AUTHOR) ashwindixit9@gmail.com, Guddeti, Ram Mohana Reddy1 (AUTHOR)
Publikováno v:
User Modeling & User-Adapted Interaction. Nov2020, Vol. 30 Issue 5, p759-801. 43p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ashwin T S, Ram Mohana Reddy Guddeti
Publikováno v:
Education and Information Technologies. 25:1387-1415
Predicting the students’ emotional and behavioral engagements using computer vision techniques is a challenging task. Though there are several state-of-the-art techniques for analyzing a student’s affective states in an e-learning environment (si
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.