Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Ashoorion V"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dadgostarnia, M, Gholami Renani V, Ashoorion, V, Esmaeili A, Shams, B, Taban, H, Yaraghi M, Tavakili, A, Saboory, M, Sabahi, A, Changiz,T, Yousefi A
Publikováno v:
Journal of Medical Education, Vol 4, Iss 1, Pp 17-22 (2003)
Purpose: Students are presented with a variety of case formulas to promote the development of clinical reasoning. Methods: 120 third-year medical students at our medical university were randomly assigned to 18 small groups. After each ICM (Introducti
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Medical Education, Vol 9, Iss 1 (2009)
Journal of Medical Education, Vol 9, Iss 1, Pp 25-30 (2006)
Journal of Medical Education, Vol 9, Iss 1, Pp 25-30 (2006)
Background and purpose: The importance of training basic and advanced life support for undergraduates and graduated physicians are now widely recognized. Graduates of medical schools in Iran immediately get license to practice medicine without any su
Publikováno v:
Journal of Medical Education, Vol 10, Iss 1 (2009)
Journal of Medical Education, Vol 10, Iss 1, Pp 47-53 (2006)
Journal of Medical Education, Vol 10, Iss 1, Pp 47-53 (2006)
Background and Purpose: In an era of increasing professional accountability, there is a need for both medical educators and licensing bodies to identify the exit competencies expected from medical graduates. Pediatrics department of Isfahan Universit
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.