Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Ashley AE"'
Despite the ever-broadening applications of main-group ‘frustrated Lewis pair’ (FLP) chemistry to both new and established reactions, their typical intolerance of water, especially at elevated temperatures (>100 °C), represents a key barrier to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::3257ed0270c59cce97f50b5c4fea96e9
http://hdl.handle.net/10044/1/55349
http://hdl.handle.net/10044/1/55349
The catalytic fixation of N2 by molecular Fe compounds is a rapidly developing field, yet thus far few complexes can effect this transformation, and none are selective for N2H4 production. Herein we report that the simple Fe(0) complex Fe(Et2PCH2CH2P
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e9b3273d8e038b1d0c3941e5ea041ce8
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:a155b5cb-0e5b-44b2-9e59-4515c59257eb
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:a155b5cb-0e5b-44b2-9e59-4515c59257eb
Despite the rapid development of frustrated Lewis pair (FLP) chemistry over the last ten years, its application in catalytic hydrogenations remains dependent on a narrow family of structurally similar early main-group Lewis acids (LAs), inevitably pl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::860171bb428a8505bafb92b1bb06f257
http://hdl.handle.net/10044/1/41125
http://hdl.handle.net/10044/1/41125
Autor:
Ashley, AE, Herrington, TJ, Wildgoose, GG, Zaher, H, Thompson, AL, Rees, NH, Krämer, T, O'Hare, D
A new family of electron-deficient tris(aryl)boranes, B(C(6)F(5))(3-n)(C(6)Cl(5))(n) (n = 1-3), has been synthesized, permitting an investigation into the steric and electronic effects resulting from the gradual replacement of C(6)F(5) with C(6)Cl(5)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0532006fab27a5596dfb626b41889328
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:eb9595a9-aaf9-4fff-9860-ab514aab2a0f
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:eb9595a9-aaf9-4fff-9860-ab514aab2a0f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.