Zobrazeno 1 - 10
of 117
pro vyhledávání: '"Ashdhir, P."'
The radial time-independent Schr\"odinger equation is solved for the diatomic molecules: H2, LiH, HCl, CO, VH, CrH, CuLi, TiC, NiC, and ScN using the recently developed Nikiforov-Uvarov Functional Analysis (NUFA) method. A modified Morse potential is
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.06598
Autor:
Shannigrahi, Jeet, Ashdhir, Pragati
The concept of periodic boundary conditions (PBCs) is immensely significant in treating an ideal lattice of infinite extent as a finite lattice. An explicit usage of PBCs is often found missing in undergraduate texts on analytical treatment of lattic
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.06218
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-9 (2024)
Abstract Hepatic encephalopathy (HE), a morbid ordeal affecting chronic liver disease patients always insists for the search of a rational, superior & infallible agent beyond the time-proven standards i.e., Lactulose & Rifaximin. In this RCT, we comp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8b62d49041d9427fa0da65c5d24ed7a9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Resonance: Journal of Science Education; Jul2023, Vol. 28 Issue 7, p1037-1048, 12p