Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Asgari, Shaki"'
The malleability of stereotypic beliefs : combating implicit stereotypes about ingroups and the self
Autor:
Asgari, Shaki.
Thesis (Ph. D.)--New School for Social Research, 2003.
Typescript. Includes bibliographical references (leaves 66-79). Also available in electronic format on the World Wide Web. Access restricted to users affiliated with the licensed institution
Typescript. Includes bibliographical references (leaves 66-79). Also available in electronic format on the World Wide Web. Access restricted to users affiliated with the licensed institution
Externí odkaz:
http://wwwlib.umi.com/dissertations/gateway
Autor:
KISS, Titanilla, ASGARI, Shaki
Publikováno v:
Journal of Identity & Migration Studies; May2022, Vol. 16 Issue 1, p126-145, 20p
Autor:
Dasgupta, Nilanjana, Asgari, Shaki
Publikováno v:
In Journal of Experimental Social Psychology September 2004 40(5):642-658
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Davies, Emma L., Gefen, Dalia, Strough, JoNell, Eris, Engin Deniz, Barrett, Jane, Quinton, Stephanie, Kashyap, Naveen, Ward, Tony, Asgari, Shaki, Birkett, Melissa
Publikováno v:
Psychology Learning & Teaching; June 2014, Vol. 13 Issue: 2 p144-160, 17p
Autor:
Asgari, Shaki
Publikováno v:
NASPA Journal of Women & Gender in Higher Education; 2008, Vol. 1 Issue 1, p239-241, 3p