Zobrazeno 1 - 10
of 281
pro vyhledávání: '"Asarnow RF"'
Publikováno v:
Liew, Z, Bach, C C, Asarnow, RF, Ritz, B & Olsen, J 2016, ' Paracetamol use during pregnancy and attention and executive function in offspring at age 5 years ', International Journal of Epidemiology .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pure_au_____::005b8542dc52185223bda6884002e9c4
https://pure.au.dk/portal/da/publications/paracetamol-use-during-pregnancy-and-attention-and-executive-function-in-offspring-at-age-5-years(e5a389de-2e77-4890-aca9-8eacf1f5c687).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/paracetamol-use-during-pregnancy-and-attention-and-executive-function-in-offspring-at-age-5-years(e5a389de-2e77-4890-aca9-8eacf1f5c687).html
Publikováno v:
Forsyth, JK; Bachman, P; Mathalon, DH; Roach, BJ; Asarnow, RF; & Foerde, K. (2015). Augmenting NMDA receptor signaling boosts experience-dependent neuroplasticity in the adult human brain. Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 112(50), 15331-15336. doi: 10.1073/pnas.1509262112. UCLA: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9f63b6x4
Experience-dependent plasticity is a fundamental property of the brain. It is critical for everyday function, is impaired in a range of neurological and psychiatric disorders, and frequently depends on long-term potentiation (LTP). Preclinical studie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::757535e60ca26e7676a29163701c0465
http://www.escholarship.org/uc/item/9f63b6x4
http://www.escholarship.org/uc/item/9f63b6x4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.