Zobrazeno 1 - 10
of 121
pro vyhledávání: '"Asai, David"'
Autor:
Adams, Jennifer D., Asai, David, Cohen, Ruth, Delgado, Alonso, Preston, Stephanie Danette, Faherty, Jacqueline K., Holford, Mandë, Jarvis, Erich, Martinez-Cola, Marisela, Mays, Alfred, Muglia, Louis J., Narinesingh, Veeshan, Phillips, Caprice, Pfund, Christine, Silveyra, Patricia
The vision of 2030STEM is to address systemic barriers in institutional structures and funding mechanisms required to achieve full inclusion in Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) and accelerate leadership pathways for individual
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2302.13691
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hanauer, David I., Graham, Mark J., Betancur, Laura, Bobrownicki, Aiyana, Cresawn, Steven G., Garlena, Rebecca A., Jacobs-Sera, Deborah, Kaufmann, Nancy, Pope, Welkin H., Russell, Daniel A., Jacobs, William R., Sivanathan, Viknesh, Asai, David J., Hatfull, Graham F.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2017 Dec . 114(51), 13531-13536.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26485158
Autor:
Greider, Carol, Hopkins, Nancy, Steitz, Joan, Amon, Angelika, Asai, David, Barres, Ben, Bass, Brenda, Bassler, Bonnie, Birgeneau, Robert, Bjorkman, Pamela, Botchan, Michael, Brugge, Joan, Cech, Tom, Colwell, Rita, Craig, Nancy, deLange, Titia, Eisen, Michael, Gottesman, Susan, Green, Rachel, Handelsman, Jo, Kimble, Judith, King, Mary-Claire, Lehmann, Ruth, Marder, Eve, Mullins, Dyche, O’Shea, Erin, Schmid, Sandra, Seydoux, Geraldine, Spradling, Allan, Storz, Gisela, Szostak, Jack, Telesnitsky, Alice, Tilghman, Shirley, Tjian, Robert, Vale, Ronald, Wolberger, Cynthia, Zakian, Virginia
Publikováno v:
Science, 2017 Sep . 357(6356), 1105-1106.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26399828
Autor:
2030STEM Collaboration, Adams, Jennifer D., Asai, David, Cohen, Ruth, Delgado, Alonso, Preston, Stephanie Danette, Faherty, Jacqueline K., Holford, Mandë, Jarvis, Erich, Martinez-Cola, Marisela, Mays, Alfred, Muglia, Louis J., Narinesingh, Veeshan, Phillips, Caprice, Pfund, Christine, Silveyra, Patricia
The vision of 2030STEM is to address systemic barriers in institutional structures and funding mechanisms required to achieve full inclusion in Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) and accelerate leadership pathways for individual
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::068a5233984dae0913f65ef7a7fc013c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Galati, Domenico F., Asai, David J.
Publikováno v:
Current Protocols; Aug2023, Vol. 3 Issue 8, p1-33, 33p
Autor:
Asai, David J.1
Publikováno v:
Issues in Science & Technology. Fall2023, Vol. 40 Issue 1, p8-9. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.