Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Asadzandi, Shadi"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rostami, Chia1 shirwan1242@gmail.com, Asadzandi, Shadi2 asadzandi.sh@iums.ac.ir, Nemati-Anaraki, Leila3 nematianaraki.l@iums.ac.ir, Saberi, Mohammad Karim4 mohamadsaberi@gmail.com
Publikováno v:
International Journal of Information Science & Management. Jan2024, Vol. 22 Issue 1, p223-240. 18p.
Autor:
Aalaa, Maryam, Mohammadi, Aeen, Mojtahedzadeh, Rita, Asadzandi, Shadi, Bayazidi, Snor, Zarei, Afagh, Reyhanian, Ali, Payab, Moloud, Manesh, Alireza Olyaee, Larijani, Bagher
Publikováno v:
Journal of Medical Education Development; 2024, Vol. 17 Issue 55, p61-74, 14p
Autor:
Malgard, Shiva1 malgard.sh@iums.ac.ir, Sedghi, Shahram1 sedghi.s@iums.ac.ir, Asadzandi, Shadi2 asadzandi.sh@iums.ac.ir
Publikováno v:
International Journal of Information Science & Management. Jul2024, Vol. 22 Issue 3, p19-37. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Iranian Journal of Nursing & Midwifery Research. Nov/Dec2022, Vol. 27 Issue 6, p475-484. 10p.
Publikováno v:
Journal of Education & Health Promotion; Apr2024, Vol. 13, p1-13, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Emergency Severity Index version4 is the standard triage method in Iran. Effectiveness of training by lecture or e-Learning was investigated. But its effect on nurse performance in triage unit was not studied. The aim of this research is to study the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d88f513f040819f690952d79dc84cb5c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.