Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Arzenton, V"'
Autor:
Tiozzo, B, Magaudda, P, Arzenton, V, Mantovani, C, Capozza, D, Neresini, F, Ravarotto, L., MARI, SILVIA
Communication campaigns have been found to be effective in improving adequate and healthier lifestyle. If organized and implemented according to the communication principles, they can influence consumers’ attitude, knowledge and behaviour on health
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::42bc43011cc89e30620aece6b275b24a
http://hdl.handle.net/10281/10608
http://hdl.handle.net/10281/10608
Publikováno v:
Università degli Studi di Padova-IRIS
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::71da4e36e6ea9c6864aba3eb1d9c500c
https://www.research.unipd.it/handle/11577/167747
https://www.research.unipd.it/handle/11577/167747
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Licia Ravarotto, Barbara Tiozzo, Federico Neresini, Dora Capozza, Paolo Magaudda, Valeria Arzenton, Silvia Mari
Publikováno v:
Università degli Studi di Padova-IRIS
Risk-communication campaigns are an important means of promoting food safety. Although foodborne diseases are a widespread public-health problem, in Italy few communication campaigns have focused on such diseases. In 2007, we launched a public risk-c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::89249c3cf9d7b348adafd7efc6845b92
http://hdl.handle.net/11577/124097
http://hdl.handle.net/11577/124097