Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Arvidsson, Klara"'
Autor:
Arvidsson, Klara, Borr, Moa
Samverkan mellan olika organisationer är en stor del av socialt arbete, därför fann vi det intressant att studera hur yrkesverksamma socialsekreterare och rektorer på grundskolenivå upplever samverkan. Uppsatsens syfte var att undersöka samverk
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-93815
Autor:
Arvidsson, Klara
Den här uppsatsen syftar till att undersöka gymnasieelevers grad av språkängslan i franskundervisningen och kopplingen mellan den och elevernas självupplevda förmåga i franska som främmande språk. Därtill ämnar detta arbete belysa i vilka
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-102230
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Second Language Research; Jul2023, Vol. 39 Issue 3, p597-622, 26p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, sj-docx-1-slr-10.1177_02676583221091396 for What factors predict perceived nativelikeness in long-term L2 users? by Fanny Forsberg Lundell, Klara Arvidsson and Andreas Jemstedt in Second Language Research
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fbb36193b798ec3fbf6ec74252b57824
Autor:
Arvidsson, Klara
Publikováno v:
Study Abroad Research in Second Language Acquistion & International Education; 2023, Vol. 8 Issue 1, p1-23, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arvidsson, Klara, Jemstedt, Andreas
Publikováno v:
Languages; Dec2022, Vol. 7 Issue 4, p290, 16p