Zobrazeno 1 - 10
of 1 446
pro vyhledávání: '"Aruna, B."'
Autor:
McCracken, Neil A., Liu, Hao, Runnebohm, Avery M., Wijeratne, H.R. Sagara, Wijeratne, Aruna B., Staschke, Kirk A., Mosley, Amber L.
Publikováno v:
In Molecular & Cellular Proteomics
Publikováno v:
In Fusion Engineering and Design July 2021 168
Publikováno v:
Journal of Clinical and Diagnostic Research, Vol 16, Iss 7, Pp LC18-LC23 (2022)
Introduction: Sleep quality is strongly related to psychological and physical well-being. Medical students experience long duration of study period, academic over load, frequent exams, fear of failure and highly demanding lifestyle. They are vulnerab
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b7061d2ba92a45ec9d0f40955ee9ba2a
Autor:
Manning, Janet R., Wijeratne, Aruna B., Oloizia, Brian B., Zhang, Yu, Greis, Kenneth D., Schultz, Jo El J.
Publikováno v:
In Journal of Molecular and Cellular Cardiology November 2020 148:1-14
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anand, Sanjay, Powell, Dennis R., Bolanowski, Stacey A., Zhang, Jian, Ledje, Christina, Pawashe, Aruna B., Amemiya, Chris T., Shashikant, Cooduvalli S.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2003 Dec . 100(26), 15666-15669.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3149063
Autor:
Jaya Sree, A., Srinivasulu, A., Panigrahi, Tanushree, Aruna, B., Biswas, Jaganmoy, Rao, A. D. P.
Publikováno v:
Journal of Radioanalytical & Nuclear Chemistry; Dec2023, Vol. 332 Issue 12, p5211-5223, 13p
Autor:
Sree, A. Jaya, Srinivasulu, A., Panigrahi, Tanushree, Aruna, B., Biswas, Jaganmoy, Rao, A. D. P.
Publikováno v:
Radiation Detection Technology & Methods; Dec2023, Vol. 7 Issue 4, p611-626, 16p
Publikováno v:
Indian Journal of Community Medicine, Vol 42, Iss 4, Pp 222-225 (2017)
Background: Medical education is perceived as being stressful, and a high level of stress may have a negative effect on cognitive functioning and learning of students in a medical school. Objectives: To (a) assess the perceived stress among medical u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c704bddfa5fe4e33a52773efdf7b9515