Zobrazeno 1 - 10
of 130
pro vyhledávání: '"Arts-based educational research"'
Autor:
Dippenaar, Anna J. F. (Hanlie), Livingston, Candice, Arendse, Joanne, Boer, Pieter, Meiring, Kobie, Cloete, Valencia
Publikováno v:
International Case Studies in Service Learning
Autor:
Sofia Jusslin, Gunilla Eklund
Publikováno v:
Journal for Research in Arts and Sports Education, Vol 6, Iss 3, Pp 121-137 (2022)
Arts-based research has been proposed to be a new paradigm in teacher education, but research on supervising arts-based educational research in master’s theses in education remains scarce. Recently, researchers have begun re-thinking supervision wi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f4fcf5369544af983e1e78568d0a9b1
Publikováno v:
Northwest Journal of Teacher Education, Vol 17, Iss 3 (2022)
In the wake of curricular epistemicide, the authors draw your attention towards the theoretical and practical constraints created around arts education. As a/r/tographers (artists, researchers, and teachers), we argue that our ways of knowing and cre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7d67a91686d040a5a99edf8bd4409eb8
Autor:
Woollock, Andrew R.
Publikováno v:
Oriental Encounters. Language, Society, Culture / Spotkania orientalistyczne. Język, społeczeństwo, kultura. :82-102
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=849791
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mindy R. Carter
Publikováno v:
Societies, Vol 12, Iss 2, p 46 (2022)
This article considers how meta-narratives can be created through arts-based educational research as a way to shift personal positions and values, using a monologue called Unsettling the settler, written by the author. The creation of meta-narratives
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d895c75763e84b96892bf73b0bf87c87
Autor:
Gregson, Daniel
This paper argues that there are different ways of understanding and representing the human condition and that all forms of understanding have a frame of reference that enables or constrains the way we think, how we express what we think and what we
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bbc2b9dd9d2ce52b816bcaebaefd12b7