Zobrazeno 1 - 10
of 172
pro vyhledávání: '"Arthur, D'Ann"'
Autor:
Shymon, Stephen J., Arthur, D'Ann, Keeling, Peyton, Rashidi, Sara, Kwong, Louis M., Andrawis, John P.
Publikováno v:
In Injury April 2020 51(4):887-891
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Soucy, Nicole V., Masten, Susie, Caro, Carla, Arthur, Ann M., Moore, Nadia H., Hooth, Michelle J., Mitkus, Robert
Supplemental Material for Updating the Standards of Professional Competence in the Field of Toxicology: The Second Generation of Best Practice by Nicole V. Soucy, Susie Masten, Carla Caro, Ann M. Arthur, Nadia H. Moore, Michelle J. Hooth, and Robert
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7fb1778641045243bae3e569ac36b4f8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Free Radical Biology and Medicine 2009 47(11):1561-1569
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Johanson, Megan1 megan.johanson@gmail.com, Arthur, Ann2
Publikováno v:
Child & Youth Care Forum. Jun2016, Vol. 45 Issue 3, p367-392. 26p.
Publikováno v:
Journal of Research on Educational Effectiveness. 9:173-200
Double-dose instruction, in which instructional lessons are supplemented to provide additional instructional time, is a mechanism used in some schools for boosting outcomes in certain academic areas. The purpose of study was to examine the effects of