Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Artamonova E.I."'
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 87, p 00077 (2020)
The article covers issues related to the professional training of students of the Humanities, their development and formation of professional culture during this training. In addition, the key problematic aspects related to the system of such educati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8a9b4bed5ea9463682be97a236cc32f0
Autor:
Artamonova, E.I., Snurnitsyna, Y.M.
The article is devoted to digital financial literacy as a new phenomenon of education. The rapid development of digital technologies and fintech has led to revolutionary changes, which necessitated the revision of traditional financial literacy and t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c3d0961979ecbdbcefad5930e63d5a7e
Autor:
Artamonova, E.I., Snurnitsyna, Y.M.
The article is devoted to digital financial literacy as a new phenomenon of education. Based on the analysis of trends in the development of ecosystems and innovative technologies, two main areas are identified and detailed that determine the relevan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::888c761e4dd13a22798679336dc49dd5
Autor:
Artamonova, E.I., Tsitlidze, N.B.
The article is devoted to the consideration of pedagogical conditions that influence the process of formation of the legal culture of future teachers.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3b00fa4e6bc1d37bbf40451342a5a8e7
Autor:
Artamonova, E.I., Snurnitsyna, Y.M.
The article presents an analysis of international studies in the problem field of approaches to determining the relationship between financial and mathematical literacy. Conclusions are drawn that the ability to count serves as a computational mechan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d60569fc7d35632ccf16e714a13517eb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.