Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Art-Based Inquiry"'
Publikováno v:
Creative Arts in Education and Therapy, Vol 8, Iss 1, Pp 3-17 (2022)
Coronavirus 2019 (COVID-19) is changing people’s lives in varying degrees. People’s emotional experiences are increasingly diverse, as the impact of this major public event continues to expand. This paper explores how COVID-19 affects people’s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aebb4dfc5c9748479c735d8a1a804cab
Autor:
Leah Ashanti Amaral, Johanna Tesfaye
Publikováno v:
Voices, Vol 21, Iss 1 (2021)
This paper describes a collaborative self-reflexive practice using art-making, personal experience, womanist performance pedagogy (WPP), the Black Arts Movement, and poetry as the starting material for inquiry. Through arts-based inquiry, we reflecte
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/380179e9e4314a4f903ac24396c5b551
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Johanna Tesfaye, Leah Ashanti Amaral
Publikováno v:
Voices, Vol 21, Iss 1 (2021)
This paper describes a collaborative self-reflexive practice using art-making, personal experience, womanist performance pedagogy (WPP), the Black Arts Movement, and poetry as the starting material for inquiry. Through arts-based inquiry, we reflecte
Publikováno v:
Journal for Learning through the Arts, vol 16, iss 1
Author(s): Kuhn, Mason; Pepanyan, Marine; Tallakson, Denise | Abstract: This paper shares the results of an exploratory study that measured the change in Executive Function (EF) skills of At-Risk third-grade students with varying Adverse Childhood Ex
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::aa7ed934e3eddf3ce7701e5d152753b8
https://escholarship.org/uc/item/2036q24q
https://escholarship.org/uc/item/2036q24q
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.