Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Art therapy in education"'
Autor:
Anggraini, Hafida Fifi
Publikováno v:
OPTIMA: Journal Of Guidance and Counseling; Vol 2, No 1 (2022); 9-18
Education is one of the important aspects that must be carried out by every human being from an early age. However, in the education process, there are so many obstacles that will be passed by a person, one of which is anxiety. The method used in thi
Publikováno v:
University Library at a New Stage of Social Communications Development. Conference Proceedings; No. 6 (2021); 89-95
University Library at a New Stage of Social Communications Development. Conference Proceedings; № 6 (2021); 89-95
University Library at a New Stage of Social Communications Development. Conference Proceedings; № 6 (2021); 89-95
Purpose. The article is aimed at the analysis of the current problem of the higher educational institutions, namely the creation of favorable conditions for teaching students with special educational needs. Methodology. Benchmarking – study and ana
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0e9b54a221002d7832887aa0ac052538
https://zenodo.org/record/6106737
https://zenodo.org/record/6106737
Publikováno v:
Socialinis ugdymas [Social Education]. 2009, Nr. 7 (18), p. 52-63, 123-135.
Straipsnyje, remiantis atlikto tyrimo SF-36 (Gyvenimo kokybės įvertinimo klausimynas) rezultatais, siekiama atskleisti meno terapijos kaip psichinio harmonizavimo priemonės reikšmę, sprendžiant psichikos sutrikimais sergančių žmonių komunik
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2712::5695da31a1b92bce887e5a8c95207739
https://www.lituanistika.lt/content/21210
https://www.lituanistika.lt/content/21210
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.