Zobrazeno 1 - 10
of 98
pro vyhledávání: '"Art infusion"'
Autor:
Gupta, Mansi
Publikováno v:
South Asian Journal of Business Studies, 2023, Vol. 13, Issue 3, pp. 348-365.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SAJBS-04-2022-0151
Autor:
Gupta, Mansi, Joshi, Rakesh Mohan
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2022, Vol. 32, Issue 2, pp. 235-256.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-04-2021-3441
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2021, Vol. 31, Issue 3, pp. 496-505.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-10-2020-3136
Autor:
Ilda Monteiro
Publikováno v:
Convergências - Revista de Investigação e Ensino das Artes, Vol 15, Iss 29, Pp 115-130 (2022)
Este trabalho de investigação é um estudo de revisão de literatura cujo tema integra o conceito da gestão de marcas na esfera artística de forma a identificar a imagem de marca, com importante contributo para o sucesso a nível global. O Brandi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c05d011a2e0b468c927022678517b025
Publikováno v:
Administrative Sciences, Vol 13, Iss 9, p 200 (2023)
The imperative demands placed on modern business management necessitate the exploration of novel approaches to adapt, innovate, and ensure effectiveness and efficiency. The integration of art into business management aligns with this rationale, indic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd7122fb890b42428dc4e28109d047ca
Autor:
Lacey, Simon, author, Sathian, K., author
Publikováno v:
Brain, Beauty, and Art : Essays Bringing Neuroaesthetics into Focus, 2022, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197513620.003.0023
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hüttl-Maack, Verena
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2018, Vol. 27, Issue 3, pp. 262-276.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-02-2017-1424