Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Arshad Muhammad Umer"'
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 2 (2023)
AbstractThis paper proposes the adoption of AI technologies in higher education to support student learning. Using multi-modal blended learning theory and independent learning fundamental theory, the study explores the use of AI to evaluate and impro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13fd9da144a14362b6f1d7e702fa45fa
Autor:
Gong Yufei1, Arshad, Muhammad Umer2, Guo Xinya3, Zhang Xuguang4, Zhao Yuanfeng4 zhaoyf@emails.imau.edu.cn
Publikováno v:
SAGE Open. Apr-Jun2024, Vol. 14 Issue 2, p1-9. 9p.
Publikováno v:
In Heliyon November 2023 9(11)
Publikováno v:
In Heliyon July 2023 9(7)
Publikováno v:
In Heliyon January 2023 9(1)
Publikováno v:
In Heliyon November 2022 8(11)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Energy Conversion and Management 15 April 2020 210
Publikováno v:
In Energy Conversion and Management 15 July 2019 192:292-307