Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Arsenault, Chelsea"'
Autor:
Larsen, Denise J., Murdoch, Kenneth C., Arsenault, Chelsea L., Joyce, Anthony, Howell, Andrew J., Edey, Wendy, Sandham, Tricia, Miyasaki, Janis
Publikováno v:
Counselling Psychology Quarterly; Jun2024, Vol. 37 Issue 2, p192-215, 24p
Autor:
Murdoch, Kenneth C., Larsen, Denise, Edey, Wendy, Arsenault, Chelsea, Howell, Andrew, Joyce, Anthony, Sandham, Tricia, Miyasaki, Janis M.
Publikováno v:
In Parkinsonism and Related Disorders January 2020 70:7-12
Publikováno v:
Young Adult Development at the School-to-Work Transition : International Pathways and Processes, 2021.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190941512.003.0014
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
HOW WHITE TEACHERS' IDENTITY DEVELOPMENT TRANSLATES TO CLASSROOM INTERACTIONS WITH MINORITY STUDENTS
Autor:
Arsenault, Chelsea
Publikováno v:
Theses and Dissertations--Educational, School, and Counseling Psychology.
Historically, research on racial microaggressions has focused on adult populations within clinical as well as work environments. The literature is just beginning to examine microaggressions within the K-12 education system and with younger population
Autor:
Arsenault, Chelsea E.1 (AUTHOR) cesh223@g.uky.edu, Fisher, Sycarah1 (AUTHOR), Stevens-Watkins, Danelle1 (AUTHOR), Barnes-Najor, Jessica2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Substance Use & Misuse. 2018, Vol. 53 Issue 9, p1444-1453. 10p. 1 Diagram, 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arsenault, Chelsea
Historically, research on racial microaggressions has focused on adult populations within clinical as well as work environments. The literature is just beginning to examine microaggressions within the K-12 education system and with younger population
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9865f1e3a54a890af53dd370c64a34e7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.