Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Arro, Grete"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kalle, Kadri, Arro, Grete, Kriipsalu, Mait, McQuibban, Jack, Kranjc, Jaka, Žnajder, Žaklina, Kenk, Kadi
“Kui me võtame omaks uue maailmavaate (või osa sellest), kaotame automaatselt suure osa suutlikkusest meenutada, mida me uskusime enne seda, kui teistmoodi mõtlema hakkasime.“ Daniel Kahneman Nobeli preemia laureaadist psühholoogi Daniel Kahn
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3875::73c79b2c6cc1863a3188047ba3208ca2
http://hdl.handle.net/10492/7974
http://hdl.handle.net/10492/7974
Autor:
Kalle, Kadri, Arro, Grete, Kriipsalu, Mait, McQuibban, Jack, Kranjc, Jaka, Žnajder, Žaklina, Kenk, Kadi
“Once we adopt a new view of the world (or any part of it), we immediately lose much of our ability to recall what we used to believe before our mind changed.“ Daniel Kahneman This quote by Nobel Prize winning psychologist Daniel Kahneman can be
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3875::be2fc7e35b03576626020b56883f7117
http://hdl.handle.net/10492/7973
http://hdl.handle.net/10492/7973
Publikováno v:
Estonian Journal of Education / Eesti Haridusteaduste Ajakiri. 2018, Vol. 6 Issue 2, p39-65. 27p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arro, Grete1 arro@tlu.ee
Publikováno v:
Integrative Psychological & Behavioral Science. Mar2013, Vol. 47 Issue 1, p56-76. 21p. 2 Charts.
Publikováno v:
Estonian Journal of Education / Eesti Haridusteaduste Ajakiri; 2019, Vol. 7 Issue 2, p96-99, 4p
Publikováno v:
Estonian Journal of Education / Eesti Haridusteaduste Ajakiri; 2019, Vol. 7 Issue 2, p76-99, 24p
Publikováno v:
Estonian Journal of Education / Eesti Haridusteaduste Ajakiri; 2019, Vol. 7 Issue 1, p128-156, 29p