Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Arrington, Elaine F."'
Autor:
Lea, Sarah E., Matt Alderson, R. ⁎, Patros, Connor H.G., Tarle, Stephanie J., Arrington, Elaine F., Grant, DeMond M.
Publikováno v:
In Behavior Therapy May 2018 49(3):419-434
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, Supplementary_Figure_1_6-12-2019 for Emotion Regulation and Children With Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder: The Effect of Varying Phonological Working Memory Demands by Stephanie J. Tarle, R. Matt Alderson, Elaine F. Ar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5fc87a78c723ea2b5ecd3e2d8a5a7b0e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Patros CHG; Department of Psychology, Temple University., Tarle SJ; Department of Psychology, Oklahoma State University., Alderson RM; Department of Psychology, Oklahoma State University., Lea SE; Department of Psychology, Oklahoma State University., Arrington EF; Department of Psychology, Oklahoma State University.
Publikováno v:
Neuropsychology [Neuropsychology] 2019 Mar; Vol. 33 (3), pp. 425-444. Date of Electronic Publication: 2019 Jan 28.