Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Arranz-García P"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Serbian Journal of Management, Vol 9, Iss 2, Pp 183-202 (2014)
This work represents a first attempt to explore possible interactions between the decisions of real and financial investment of an agent that behaves simultaneously as an entrepreneur and as an investor in the stock market. Specifically, we propose a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8b81ca2a38d42bb849866cc5a9c6ae1
Publikováno v:
Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences, Vol 1, Iss 2, Pp 19-32 (2014)
The emergence of new technologies in education area is changing the way of organizing the educational processes. Teachers are not unrelated to these changes and must employ new strategies to adapt their teaching methods to the new circumstances. One
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/756dc81c15e84c03b27b6720e498cdfb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fernando GONZÁLEZ ALONSO, Manuel CARRETERO GONZÁLEZ, Jacinto ESCUDERO VIDAL, Olga ARRANZ GARCÍA
Publikováno v:
Education in the Knowledge Society, Vol 12, Iss 4, Pp 25-38 (2011)
Children 2.0 is a formative experience for teachers working with children, based on attitudes and values that encourage the use of the tools of Web 2.0 and ICT. Attitudes which worked relate to overcome fears, undertake the culture 2.0 and becoming a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2050ce124dd4683a35a0bf6c5d44f22
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.