Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Aronu Ann Ebele"'
Publikováno v:
Nigerian Postgraduate Medical Journal, Vol 21, Iss 4, Pp 273-278 (2014)
Aims and objectives: - To determine the prevalence of ADHD, epilepsy co-morbidity and social and clinical correlates in Nigerian children. Patients and methods: - A cross-sectional study of 113 children with epilepsy was carried out and assessed for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/73d62e78c7f646f3b527f86c4f233103
Publikováno v:
In Radiography August 2013 19(3):228-233
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chinawa, Awoere Tamunosiki, Chinawa, Josephat Maduabuchi, Ossai, Edmund Ndudi, Igwe, Wilson Chukwuneke, Nduaguba, Obinna Chukwuebuka, Aronu, Ann Ebele
Publikováno v:
Nigerian Journal of Medicine; Jul/Aug2021, Vol. 30 Issue 4, p394-399, 6p
Publikováno v:
Nigerian Journal of General Practice; Jan-Jun2021, Vol. 19 Issue 1, p1-5, 5p
Publikováno v:
The Nigerian postgraduate medical journal. 21(4)
To determine the prevalence of ADHD, epilepsy co-morbidity and social and clinical correlates in Nigerian children.A cross-sectional study of 113 children with epilepsy was carried out and assessed for ADHD prevalence using the home version of the AD
Autor:
UKEKWE, FRANCIS IKECHUKWU1 drikukekwe@hotmail.com, ARONU, ANN EBELE2, NWIDENYI, ISAIAH OGBONNA3, OJINNAKA, NGOZI CHINYELU4
Publikováno v:
Journal of Clinical & Diagnostic Research. Sep2019, Vol. 13 Issue 9, p3-4. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.