Zobrazeno 1 - 10
of 263
pro vyhledávání: '"Arnolda, Leonard"'
Autor:
Meyerowitz-Katz, Gideon, Ravi, Sumathy, Arnolda, Leonard, Feng, Xiaoqi, Maberly, Glen, Astell-Burt, Thomas
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 22, Iss 9, p e20283 (2020)
BackgroundChronic disease represents a large and growing burden to the health care system worldwide. One method of managing this burden is the use of app-based interventions; however attrition, defined as lack of patient use of the intervention, is a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1cdec8a68334f54bdd86b3086efa634
Autor:
Malik, Varun, Elliott, Adrian D., Thomas, Gijo, Mishima, Ricardo S., Pitman, Bradley, Middeldorp, Melissa E., Fitzgerald, John L., Young, Glenn D., Roberts-Thomson, Kurt C., Arnolda, Leonard F., Lau, Dennis H., Sanders, Prashanthan
Publikováno v:
In JACC: Clinical Electrophysiology February 2022 8(2):152-164
Autor:
Astell-Burt, Thomas, Navakatikyan, Michael A., Walsan, Ramya, Davis, Walt, Figtree, Gemma, Arnolda, Leonard, Feng, Xiaoqi
Publikováno v:
In Health and Place May 2021 69
Autor:
Malik, Varun, Nguyen, Mau T., Seeley, Marie-Claire, Thiyagarajah, Anand, Elliott, Adrian D., Arnolda, Leonard F., Sanders, Prashanthan, Lau, Dennis H.
Publikováno v:
In JACC: Clinical Electrophysiology August 2022 8(8):1044-1046
Publikováno v:
In Heart, Lung and Circulation November 2012 21(11):689-694
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arnolda., Leonard Felician
This thesis was scanned from the print manuscript for digital preservation and is copyright the author. Researchers can access this thesis by asking their local university, institution or public library to make a request on their behalf. Monash staff
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::73a2f330eb1f6483934d840d64e5ae3b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.