Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Arnold, Gerald K."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental Material, sj-docx-1-ehp-10.1177_01632787211019445 for Remind Me Again: Physician Response to Web Surveys: The Effect of Email Reminders Across 11 Opinion Survey Efforts at the American Board of Internal Medicine from 2017 to 2019 by Bren
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1d44f9c40ff037e6c045ca629cf79842
Autor:
Brannen, Elise N., Pollak, Kathryn I., Farrell, David, Baranowski, Rebecca A., Arnold, Gerald K., Rohowyj, Nancy, Goldman, Julie L., Tulsky, James A.
Publikováno v:
In Patient Education and Counseling May 2020 103(5):1057-1063
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Holmboe, Eric S, Weng, Weifeng, Arnold, Gerald K, Kaplan, Sherrie H, Normand, Sharon-Lise, Greenfield, Sheldon, Hood, Sarah, Lipner, Rebecca S
To investigate the feasibility, reliability, and validity of comprehensively assessing physician-level performance in ambulatory practice.Ambulatory-based general internists in 13 states participated in the assessment.We assessed physician-level perf
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::4d6ca73fcb625d8cfc145bb7bf25f408
https://europepmc.org/articles/PMC3029848/
https://europepmc.org/articles/PMC3029848/
Autor:
Arnold, Gerald K.
Publikováno v:
Journal of Educational Statistics, 1991 Jul 01. 16(2), 145-149.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1165118
Autor:
Arnold, Gerald K.
Publikováno v:
Journal of Educational Statistics, 1992 Oct 01. 17(3), 270-273.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1165150
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.